Direktlänk till inlägg 16 juni 2010

Härjedalen FTW!

Av Anna Thorell - 16 juni 2010 21:09

Hallå där (eller halloj som alla här i Härjedalen säger!)

Kom precis från bastun, riktigt skönt att låta lederna värmas upp lite efter att ha suttit på helspänn i två dagar.

Min kropp sa ifrån idag, den sa "nu jävlar Anna, nu ska du få lida lite. Det förtjänar du, för du tar inte hand om mig!", så jag tog mig, med vingliga och stela steg, bort till bilen, för att åka till Apoteket. 

Där spenderades pengar kan jag lova! Jag tog min mors plånbok, så nu är hon 450:- fattigare, hehheeh. Sen var det bara att sätta på sig knäskydd och knapra lite panodil och anstränga sig till det yttersta för att hålla tårarna kvar inne i kroppen.

Men nu känns det bättre i knäna iaf.

(Vilken tur att jag bara har ont i handlederna, anklarna, ryggen, fingrarna, höfterna, nacken och nacken nu då!!)


Jag har iaf lyckats knåpa ihop ett armband och början till en ring. 

Armbandet blev superfint och jag räknar med att ringen blir minst lika tjusig.

Det tar ca en halv dag att göra en ring, så jag ska försöka göra ett par stycken. Även hinna med några fler armband. Nu har jag gjort en kedja, skulle vara jättekul om jag hann med att göra en till kedja och även ett brett armband i plåt.

Men vi får se vad som hinns.


Imorgon är det grillning som gäller, och tro det eller ej, men jag börjar trivas här uppe. Det är fint och tyst, alla är sjukt trevliga och gästfrivänliga, solnedgången över bergen som färgar himlen rosa är bedårande och maten är hur god som helst!


Men nu ska jag sluta tjata, jag vet att det var länge sen jag skrev ett långt inlägg, så jag tänkte göra er lite lyckliga bara! :)


Note till mig själv:  Den 23e juni kl.15 ska jag vara på sjukhuset för uppföljning och återbesök.

 
 
Erica

Erica

16 juni 2010 22:22

Asså Apoteket är dyrt ju! :o mina halstabletter kostade 80:- liksom det är det ju inte västt! :o löser det sig med din mot nu? :)

http://stylebyerica.blogg.se

 
Ingen bild

Petra

16 juni 2010 23:48

Jag är sååå nyfiken på vad du har knopat ihop!!! Här har vi inhandlat myggnät till parasollet och suttit ute länge ikväll. Hoppas ni har mindre myggisar!
När du kommer hem kan du få komma hit och leka med wii och mina träningsprogram. Dä ä rolitt dä!
Puss och kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Thorell - 7 augusti 2010 23:35


Klicka på bilden för en bättre blogg! Denna blogg är nu officiellt nedlagd.      ...

Av Anna Thorell - 7 augusti 2010 22:15

min blogg suger. Mitt liv äger.

Av Anna Thorell - 2 augusti 2010 00:49

Jag tog steget! Jag samlade mod och ringde ett samtal till mina föräldrar. Det var inte det lättaste och det tog ett tag att samla sig. Men nu har jag gjort det. Och jag kände att jag fick en sjukt fin dialog med min fars voice mail. ehm.. ...

Av Anna Thorell - 24 juli 2010 13:56


   I lose my wayAnd it's not too long before you point it outI cannot cryBecause I know that's weakness in your eyesI'm forced to fakeA smile, a laugh everyday of my lifeMy heart can't possibly breakWhen it wasn't even whole to start withBecause o...

Av Anna Thorell - 24 juli 2010 13:53

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards