Alla inlägg under maj 2010

Av Anna Thorell - 31 maj 2010 12:22

Hallå där.

Förlåt till er som känner mig nära och som är oroliga för att jag inte har hört av mig. Min mobil har dött och jag hittar inte laddaren. Och tillgång till dator är ju ganska skiftande eftersom jag inte bor hemma längre.

Och om ni undrar vart jag är så är jag hemma hos Linnea Edstrand just nu.


På tal om något roligare, så är balen betald nu!

Jag har bokat tid hos en nagelsalong för att fixa naglarna. Och idag eller imorgon ska jag på klänningsjakt! Hoppas att jag hittar nån fin som går att hyra bara.

Lite kort med cash nu när det är som det är.


Idag ska jag till ungdomsmottagningen för att fixa p-piller.. Awesome!

Sen blir det hem till Calle och kela med hans hundar. (han har typ 100st..)

Sen tillbaka hit för att... jag vet inte?

Men imorgon börjar studentveckan, så då är det vodka i magen och bilnycklarna på hyllan som gäller en vecka. Fan va roligt det kommer bli!


Nu ska jag ner mot stan! :)

Ha det fint!

Av Anna Thorell - 29 maj 2010 13:25

Hallå där.

Vaknade kl 13 idag, dvs att jag sov alldeles för länge och känner mig som en säck med deg just nu. 

Men Brita är här så ikväll blir det party!

Utgång på Hugo är väl tanken. Ska även visa henne ett av mina favoritställen här i Norrköping. hehehe, lite secret lix. 

Imorgon ska jag ner till Valdemarsvik för att försöka bli sams med mina föräldrar.

Det är lite onödigt att gå runt och må dåligt bara. 

Well.. Vi får se hur det går!

Önska mig lycka till! :)

Av Anna Thorell - 27 maj 2010 23:38

Show me a smile then 
don't be unhappy, can't remember 
when I last saw you laughing 
if this world makes you crazy 
and you've taken all you can bear 
you call me up 
because you know I'll be there 

And I'll see your true colors 
shining through 
I see your true colors 
and that's why I love you 
so don't be afraid to let them show 
your true colors 
true colors are beautiful 
like a rainbow 

Av Anna Thorell - 27 maj 2010 01:46

Måste bara säga att jag har världens finaste vänner.

Tack för att ni finns och för att ni ställer upp i såna här tider då liver verkligen går åt helvete. Fan va grymma ni är!

Om det inte vore för er så skulle jag just nu ligga i bilen och sova, jag skulle vara helt ensam och vara sjukt deprimerad.

Men nu finns ni där för mig när jag behöver er. Det är sånt som visar att ni är riktiga vänner. Jag älskar er alla! Ni är det bästa som har hänt mig.

Helt ärligt, det är sjukt många som har bett mig bo hos dom nu när jag är hemlös, det är sjukt fint gjort och jag uppskattar det otroligt mycket!

Om ni skulle någonsin befinna er i den situationen jag sitter i nu, så vet ni att jag skulle ställa upp till 100%.

Jag vet inte mer vad jag ska skriva,

Men jag älskar er!

På riktigt!

Av Anna Thorell - 26 maj 2010 23:19

Hallå där.

Förlåt för dålig update, har haft många bollar i luften.

Om sanningen ska fram så är jag nu för tiden hemlös.

Det känns fint... 

Men för att göra en lång historia kort, så tycker tydligen inte mina föräldrar att jag ska ha tak över huvudet. Jag väntar bara på att dom ska ta bilen ifrån mig också.

Nu glider jag mest omkring i Norrköping och letar ställen att ställa mina kläder på. 

haha, fail. 

Men hur som helst, nu ska jag ut och grilla och dricka vin.

Det har jag fan förtjänat efter en hård dag.

Tack till Daniella för att jag får sova hos henne inatt.


Mina vänner är bäst och ställer upp i vått och torrt.

Love you guys! <3

Av Anna Thorell - 24 maj 2010 10:35

Hallå där.

Har varit lite segt med bloggandet på senaste tiden.

Känner att det komemr flumma sönder om jag bloggar, eftersom jag är typ manodepressiv atm. Är lyckligast i världen ena sekunden, sen vill jag bara dö.

hahha, tror jag har blivit galen eller nåt.

Men, har haft sjukt mycket att tänka på senaste tiden. Ska vara awesome och inte berätta för er hur jag ska göra, för om jag berättar så skiter det sig.

Men hur som helst, dyk aldrig i trappor, man får blåmärken. 

Ha en fin dag!


Ps. Jag sa ju att det skulle bli flumt. hahaha

Av Anna Thorell - 20 maj 2010 00:43

Hallå där.

Alexandra upptäckte nyss att Ivar har en flickvän.

Dom låg på gräsmattan och stönade. hahaha, how cute!


  

Av Anna Thorell - 19 maj 2010 18:09

Hallå där.

Sitter i vardagsrummet med familjen.

Alla är allmänt trötta och griniga efter att ha varit vakna så länge.

Har dock sovit i natt. Det var skönt.

Tito kom hit vid 8 och väckte oss, det aset.

Satt på musik och var jobbig och skulle ligga i sängen. hahah.

Så det fick bli vaket efter det (dvs, däcka på soffan).

Har varit förbi hemma hos Salybu och hämtat en klänning, den är röd och fin och det blir den jag kommer använda på balen. :)

Får bli att färga håret brunt innan balen bara, annars kommer jag se ut som en ketchupflaska. haha. 

Imorgon är det skola, sen ska jag hem till Fredrik & Jeanette och fika. :) 

Alltid lika mysigt att träffa dom!


Nu ska jag kolla på nyheterna! 

Ha en fin dag!


Ps: Kolla in våran nystartade familjeblogg!

Klicka här!


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards