Alla inlägg under april 2010

Av Anna Thorell - 30 april 2010 08:28

Hallå där.

Sitter i skolan nu, sjuuuukt segt.

Orkar inte att det är valborg idag heller. blä.

Men, har inte bestämt om jag vill på krogen eller om jag ska hem till Loppan än.

Det känns inte så lovande att joina Loppan, eftersom det antagligen kommer regna, och det är svinkallt, och hon har lix inte plats för alla i sitt hus. 

So, that sucks.


Ska "plugga" lite nu (hatar att inte ha lärare)


f u

Av Anna Thorell - 28 april 2010 16:41

Varför är det så jävla svårt för folk att vara trevliga?

Den gyllne regeln kan ta sig i röven för jag är så jävla trevlig som jag bara kan, ändå är det ända jag får tillbaka skit. Jag blir fett less på att bara ge och ge hela tiden. Att ge en handling kan inte köpas kvitt med pengar.

Det hoppas jag att ni ala förstår.

Av Anna Thorell - 28 april 2010 13:19

Hallå där.

Ska iväg till stan nu för att fika med Oscar och Saly.

Sen blir det hem till Salybuu för att plugga somfan.

Hon har lovat att hjälpa mig med engelskan :)

Kanske blir en sväng förbi kungsgård för att kolla på slutrestultat av KGB-katalogen.

Hoppas*

Ha en fin dag! :)

Av Anna Thorell - 27 april 2010 19:41

Hallå där.

Har spenderat dagen med Salybuu :)

Vi har gått långa promenader och bara snackat om allt och inget.

Ikv blir det tidig läggning så jag orkar gå upp imorgon.

Har väl inte hänt något särskilt som är värt att nämna direkt..

Ha det fint :)

Av Anna Thorell - 26 april 2010 21:25

Hallå där.

Så låmg blev min bloggpaus.

Tänkte berätta varför jag har tagit bloggpaus överhuvudtaget,

det är nämligen så att jag har haft sjuuukt mycket ångest över skolan och framtiden överhuvudtaget. Vad vill jag med livet? Vill jag verkligen plugga något som jag vet att jag antagligen inte kommer få jobb inom senare?

Nej, det vill jag inte. Jag har tyvärr högre tankar om mig själv än så.

Så jag har bestämt mig för att söka till en annan skola.

Vad jag väljer är fortfarande obestämt, men det lutar åt Estet Bild/Form på De Geer Gymnasiet. Där kan man läsa ett praktiskt ämne och ändå forstätta läsa något helt annat efter, eftersom dom läser så breda ämnen.

Jag har bott hemma hos Saly (Salybuuuu) ett tag nu. Blir väl att dra sig hemåt sen nån gång, men jag känner inte för det, så jag stannar så länge jag får. heheh. Jag lyckades glömma min laddare i Uppsala också, så nån mobil har jag inte :( Fåår helt enkelt vänta tills på fredag när studiebidraget kommer så jag kan köpa en ny :)

Men nu vet ni lite mer iaf, och jag hoppas ni mår bättre än vad jag gör!


Ha det sjukt fint! :)

Av Anna Thorell - 25 april 2010 13:50

Bloggpaus nu ett tag.

Om ni har tur kanske ni får reda på varför.

Men inte just nu.

Av Anna Thorell - 22 april 2010 22:24

Hallå där.

Dagen har varit.. chill?

Aja, imorgon åker jag till Sthlm så uppdateringen kommer bli ännu sämre än vad den redan är. haha, stackars er!

Har jobbat hela dagen med illustrationer till De Geer. Så det ska ni få se nån dag.

Just nu ska jag grilla!

Ha det ! 

Av Anna Thorell - 21 april 2010 18:55

Hej.

Jag har fortfarande inget jävla körkort.

Hejdå..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards