Alla inlägg under mars 2010

Av Anna Thorell - 31 mars 2010 16:58

Hallå där!

Haft en seg dag i skolan idag, slutade dock vid 11.

När jag kom hem blev jag sjuuukt uttråkad, så jag tog mig ett bad.

Självklart somnar jag i badkaret och lyckas sova bort en timme.

Ni kan ju gissa hur trött och förstörd jag kände mig när jag vaknade.


Men, Party Mode ON!

Strax kommer folk sen blir det utgång lite senare ikväll.

You have got to love lill-lördag!

(btw, jag har påsklov nu!!)


  

Av Anna Thorell - 30 mars 2010 21:31

Hallå där,

Jag känner att uppdateringen blev ganska kass idag. 

Men jag har gjort mycket idag faktiskt! :)

Först skolan, sen skulle jag stanna kvar på läx-stuga eftersom jag har ganska mycket rester. Men då ringer Oscar helt random och frågar om jag vill bli kassör för Valdemarsviks CUF (centerpartiets ungdomsförbund).

Så det blev att åka till Valdemarsvik och starta upp en helt ny lokalavdelning.

Känns prima ballerina om jag får lov att uttrycka mig så.


Nu är jag hemma och jag har Oscar och Saly här. 

Spännande! :)


Dagens bilder!

        

Av Anna Thorell - 29 mars 2010 20:05

Måste slänga upp en bild på min otroligt vackra systerdotter.

Hon heter Liv, är två månader gammal och väger ca 6kg. 

Cutiepie!

Här är min systers blogg också! KLICKA HÄR!


  

Av Anna Thorell - 29 mars 2010 19:50

Hallå där.

Nu har jag färgat håret så det är rött och fint.

Färgen hade börjat släppa och utväxten var inte direkt vacker den heller.


Snart kommer mamma hit och då ska vi äta fruktsallad är tanken. :)

Nu blir det slutet av The Simpsons, sen står det Håkans bar på schemat.

Ha en kanonbra kväll! :)


Här får ni en bild på mitt nya hår.

Är nästan helt osminkad, så have fun!

  

Av Anna Thorell - 29 mars 2010 09:22

Godmorgon på er.

Sitter i skolan och knåpar ihop en broschyr till Archlight.

Känner mig ganska förstörd om jag ska vara ärlig,

missade snooze-knappen imorse, så jag vaknade en halvtimme försent.


Nu är det snart rast så jag ska kila ner till caféterian och köpa mig en kopp te.


  

Av Anna Thorell - 28 mars 2010 21:32

Hallå där.

Sällskapet har precis lämnat huset efter en hellyckad utekväll.

Det blev mycket dans och sen hemfärd.

Tror vi kom hem runt 5 (minns inte riktigt).

Lyckades skriva upp mig själv på VIP-listan till fredag nästa vecka, 

sen insåg jag att jag ska ju faktiskt till Linköping på bloggfest då.


Blir att lägga sig tidigt ikväll så jag orkar vakna imorgon.

Men först, BALLAR AV STÅL!

Av Anna Thorell - 27 mars 2010 13:02

Hallå där,

Jag hade riktigt roligt igår! Dansade som en galning och träffade norrmän.

Men, allt har en baksida!

Nån betedde sig som en idiot mot Thesse, tjejen jag var ute med.

Jag har två nya blåmärken (Jag brukar få fler när jag är ute, så det är ju positivt!)

Och jag blev bjuden på rätt mycket öl igår, så jag mår inte så himla bra idag.

Inte nog med det så ska jag på barnkalas sen. Jobbigt med ljud!

Men, jag får i alla fall saft och bullar. Mums!


Såhär ser jag ut en lördagsmorgon efter krogen.

  

Av Anna Thorell - 26 mars 2010 18:11

Hallå där!

Har precis kommit hem från stan.

Har köp present till mitt brorsbarn som fyller 5 imorgon!


Fick min systers telefon idag, den är superfin!

Lite knepig att förstå sig på bara, men det är en smäll man får ta.

Hon fick ta min gamla eftersom försäkringen inte gått igenom än.


Jaja, jag ska försöka knäppa några bilder ikväll.

Det blir nämligen utgång! 


Nu måste jag jobba så jag hinner göra mig i ordning innan det blir försent.

Lönehelg ikväll så jag räknar med drag! Och så spelar ju Crossfire också :)


Ha det gött!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards