Alla inlägg under juni 2010

Av Anna Thorell - 29 juni 2010 22:55

-Klippt gräsmattan med sax.

-Solat med Saly.

-Somnat i solen utan att bränna mig.

-Hostat och mått jävligt dåligt.

-Ätit middag hos bror med Saly och Oscar.

-Packat väldigt mycket saker.

-Kollat på min blivande lägenhet.

Av Anna Thorell - 27 juni 2010 16:09


How could this be done?
By such a smiling sweetheart?
Oh and your sweet and pretty face,
In such an ugly way something so beautiful..

Everytime I look insideHow could this be done
By such a smiling sweetheart
Oh and your sweet and pretty face
In such an ugly way something so beautiful
Everytime I look inside

Av Anna Thorell - 27 juni 2010 11:07

Hallå där.

Idag ska jag åka tillbaka till Norrköping och stanna där i tre dagar. 

Det kommer kännas fett sad.

Ska flyttstäda lite och göra några inköp är tanken.

Har hittat den BÄSTA lägenheten man kan tänka sig. 

Den är fucking perfect!! <3


Så, jag ska köpa den.

Pusshej.

Av Anna Thorell - 26 juni 2010 19:08

En väldigt fin midsommar, med väldigt fina vänner!

<3


          

Av Anna Thorell - 25 juni 2010 09:42

Kort update bara:

+bråket med m&p är över.

+ska kolla lägenhet nästa vecka.

+solar och badar varje dag.

+är i oscars sommarstuga.

-jag bränner mig hela tiden.

-det finns allt för mycket insekter här.

-vi sover tre stycken i samma säng.. utan lakan..

Av Anna Thorell - 20 juni 2010 16:06

Halloj.

Är nu hemma hos Linnea. Eller, ja, hon har ju flyttat ut, så jag är väl inte hemma hos någon. Jag är iaf i en lägenhet i Hageby!

Sitter just  nu med Carl och Joel och kollar på VM. Roligare har man  ju haft..

Har precis varit på mediamarkt och handlat mobilt internet. Och så drog vi en sväng på ICA och köpte taco. mums.

Nu ska jag äta mackor!

Ha det fint.

Av Anna Thorell - 19 juni 2010 09:22

Måste tillägga att det är en tre år lång sanning.

Alltså, den är väldigt utsmetad och förkortad.

Det är en liten förklaring om vad som har hänt de senaste åren i stora drag.

Inte överdrivet detaljerat.

Bara pang på sådär -->

Av Anna Thorell - 19 juni 2010 01:07

Jag har skrivit ner den fullständiga sanningen om mitt liv på papper.

Det står bland annat om vad som har hänt i mitt liv som gjort att jag är där jag är idag. Och varför saker har blivit som dom är.

Jag vill publicera texten, men är väldigt osäker på om ni kan hantera sanningen.

En del av er kan säkert göra det, men några kanske tycker att det blir lite för mycket


Vill ni höra sanningen?

Den är lite brutal..

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards