Alla inlägg under april 2010

Av Anna Thorell - 20 april 2010 12:22

Hallå där!

Är i lilla Flen nu igen.

Imorgon är det uppkörning och jag är fett nervös.

Tyvärr så glömde jag sladde till datorn hemma så det blir inte mkt plugg för min del. Ganska dåligt med tanke på att jag faktiskt behövde det.

Men, körningen går ganska bra och jag hoppas på att få komma hem till Norrköping med körkort imorgon. :)

Kan inte sitta kvar längre, stör dom som pluggar.

Men ni får ha det bäst tills vidare! :)

Av Anna Thorell - 18 april 2010 17:42

Hallå där.

Har precis kommit hem, vilket känns underbart skönt. 

Ska städa lite och plugga lite snart. Men först måste jag vila för jag är helt ärligt slut i huvudet. Har inte varit så här trött på hundra år.


Så, på schemat:

17.35 - Grey's anatomy.

18.30 - Cougar town.

19.00 - Gossip girl.

20.00 - Studera.

21.00 - Ballar av stål.

21.55 - The big bang theory.

22.25 - Sova.


Hoppas ni kommer ha en minst lika trevlig kväll som jag! haha.

Ha det fint :)

Av Anna Thorell - 18 april 2010 13:44

Hallå där!

Sitter fortfarande i Linköping på förstämma.

Har dock lunch nu så det är ganska nice.

Har bland annat talat om organhandel och legalisering av cannabis.

Mycket intressant!

Nu har vi gjort ca en tredjedel av alla motioner, dvs, mkt kvar!


Ikväll blir det att göra lite engelska och så ska jag börja med DG-boken.

Känner att det är dags för att ta tag i lite skit nu så det blir gjort nån gång.


Imorgon ska jag vidare till Flen för att ta körkort.
Har ju uppkörning den 21e, på onsdag!

Så önska mig lycka till! :)


Tills vidare får ni ha det underbart.

Av Anna Thorell - 17 april 2010 22:24

Hallå där!

Än en gång, förlåt för kass update!

Är i Linköping nu, har suttit på förstämma hela jäkla dagen, och imorgon blir det samma sak igen. Ska gå igenom 90 motioner, har hunnit igenom 20.

Men, gratis mat och gratis hotell, jag klagar inte!


Btw, festade med en jobbig jävul igår. hahah!

Han var inte så jobbig faktiskt..


Strax ska jag sova, eftersom jag har feber och måste gå upp sjuuuukt tidigt imorgon. Fan asså, livet är hårt! Eller inte... :D


Sov så gott! :)

Av Anna Thorell - 16 april 2010 15:22

Hallå där!

Ni får ursäkta min dåliga update! Men jag har varit ganska upptagen.

Igår var jag först i skolan, sen åkte jag till Kungsgård och kollade över lite grejer. Efter det åkte jag till Valdemarsvik för att gå på Center-möte. 

Kom hem till Norrköping igen vid elvatiden på kvällen. Sen avslutades dagen med tv.

Oh, jag skrev även klart mitt tal till NP i Svenska B. Känns kanon!


Så, idag har jag varit i skolan.
Jag och Erica höll vår egna idrottslektion, det gick  ganska bra.

Efter skolan blev det en snabb fika på stan med Tjarli, Alex och Oscar. 

Snart ska jag börja städa för sen vid sjutiden kommer folket hitåt för att förfesta lite. Det blir middag på Palace, bowling på Hugo, fest på Otten och efterfest här hos mig. Så detblir lagom stressigt och allmänt jävla bra!


Dags att städa!

Ha det fint!:)

Av Anna Thorell - 14 april 2010 18:29

Jag gjorde sidecut idag. 

Det är lätt att göra sjuka grejer när man har tråkigt.

Hatar att vara sjuk :(


  

Av Anna Thorell - 13 april 2010 15:48

Sjukt underhållande med eyeliner!


      

Av Anna Thorell - 13 april 2010 15:02

Hallå där.

Har inte alls mått bra idag så det har blivit allmänt slappt.

Har haft feber och extremt ont i halsen så jag hoppade över skolan då jag insåg att jag ändå inte skulle få något vettigt gjort (Lite svårt att koncentrera sig när man mår dåligt).

Kylen är helt jäkla tom så jag fick kila iväg till kungsgård och käka lunch där.

Svälta vill man ju undvika att göra!


Har även hunnit med att bli utskälld av en amerikan idag. Det kändes speciellt! :)


Nu ska jag ligga i soffan ett antal timmar och försöka må bra!

För jag tycker att jag förtjänar att må bra. Typ.


Ha en fin dag! :)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards