Alla inlägg under april 2010

Av Anna Thorell - 12 april 2010 20:28

Hallå där.

Jag som hade tänkt att ta det lugnt idag, det var ju bara att glömma DIREKT!

Började dagen kl 5.30 med kaffe, energidryck och hundra dextrosol.

Sen var det bara att pallra sig iväg till bilen för att köra till Eskilstuna.

Väl i Eskilstuna tog jag kort till körkortet (som blev skitfult).

Sen skrev jag provet och fick 59/65 rätt. Vilket är väldigt bra enligt mig!


Runt tiotiden kom min kära mor och hämtade mig.
Vi åkte till ett skabbigt café och käkade (eller jag käkade eftersom mamma går på detox). Sen när jag kom hem ringde Oscar och då var det bara att åka iväg till Kungsgård och vara där ett tag.

Sen nu på eftermiddagen fick det bli att kila ner till stan för att gå på CUF-möte.


Nu när dagen börjar närma sig sitt slut så är det väl dags för mig att kila hemåt.

Oscar följer med såklart!


Hoppas ni haft en superfin dag! :)

Av Anna Thorell - 12 april 2010 14:35

Teoriprovet gick FETT BRA!

Och jag är fan halvvägs till körkort nu!

OH HAPPY DAY!


Sitter på Kungsgård med min kära vän Oscar och tar det fett lugnt.

Bättre update senare!

Av Anna Thorell - 11 april 2010 21:45

Nu har jag bestämt mig!

Jag drar ner till frisören i veckan och klipper sidecut!

Jag räknar med att det blir apballt! Annars för jag väl tjuta lite.


Önska mig lycka till på teoriprovet imorgon!

Av Anna Thorell - 11 april 2010 18:15

Hallå där.

Funderar starkt på att skaffa sidecut, så jag tänkte fråga er kära läsare vad ni tycker om den idén?

Personligen tror jag att det kan bli apballt, men jag känner mig lite osäker ändå.


Så, vad tycker ni?

    

Av Anna Thorell - 11 april 2010 13:05

Hallå där!

Hoppade frukost idag, så nu är jag vrålhungrig.

Tyvärr så har jag lite smått ångest för jag vet inte vad jag ska äta.

Jag är sjukt trött på snabbmakaroner, yoghurt slemmar sönder i halsen och allt annat är så vasst så det svider när man ska svälja..


Jaja, hur som helst så är jag klar med teorin, bara repeterar nu.

Ska snart ringa till min kära bror och be honom om sommarjobb.

Lite cash är alltid fint att ha! :)


Nu ska jag fortsätta hosta och dricka vatten!

Ha en fin dag.

Av Anna Thorell - 10 april 2010 20:52

Kollade precis igenom min mail och fick se ett grattiskort från Oscar.

Jag har tydligen en överraskning som väntar på mig.

Jag undrar vad det kan vara med tanke på att jag är i Stockholm då..

Jag vill veta nu! haha, jag undrar vad det är för bus han nu har hittat på. :)


  

Av Anna Thorell - 10 april 2010 17:20

Hallå där.

Idag har jag mest segat, känner inte alls för att plugga.

Satt lite förut och svarade på frågor med datorn, fick 68 av 70, så jag ligger ganska bra till! Blir att sega idag, sen råplugga imorgon! :)


Igår var, galet!

And that's all i've got to say about that!


Nu -> Chips!

Av Anna Thorell - 10 april 2010 12:35

       Från forever21.com

Det bästa?    -Allt kostar under hundringen!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards