Alla inlägg den 9 maj 2010

Av Anna Thorell - 9 maj 2010 15:41

Hallå där.

Sitter hemma ensam för första gången på två veckor.

Känns, tomt. 

Vi har skapat någon slags familj här hos mig. 

Det är jag, Alexandra, Oscar, Calle, Alexander och Saly.

Fan vilket gäng alltså, bara kärlek.


Och ikv, då är det bingo som gäller.

Jag har ingen aning om vilka som kommer, men Erica kommer iaf!

Så ska vi sitta här och feta oss och spela bingolotto.

Loooove it.


Igår var det stadiums 10års jubileum, så jag var på stadiumarenan och serverade alkohol. Mycket trevligt och mycket jobbigt.

Har sjuuuukt mycket träningsvärk efter allt upphällande och hållande av tunga flaskor. Fyfasiken vad begränsad jag är i armarna och ryggen.

Men det kan ju vara skönt det också. :)


Nu ska jag hoppas ner i badkaret och chilla ett tag. 

Värma upp musklerna och sen stretcha lite.


Kanske uppdaterar senare, ska försöka ta lite bilder ikv.


Ha en toppenbra dag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards