Direktlänk till inlägg 4 juni 2010

awesome

Av Anna Thorell - 4 juni 2010 12:51

Jag är allmänt jävla trött på mitt liv just nu.

Det går bara ut på att göra bort sig och ta dumma beslut.

Jag vill att nån bryr sig, och om man ska vara så självisk att  man analyserar sitt egna beteende, så är jag som en liten skolflicka som inte fått tillräckligt med uppmärksamhet.

Jag söker ständigt uppmärksamhet genom att hoppa ner för trappor och skada mig, jag lever för dagen och gör av med mer än jag äger.

Jag ska alltid vara bäst, störst och vackrast. Jag har en dålig vana att predika för folk om hur fucking awesome jag är och att jag älskar mitt liv.

Självpepp.

Jag är fan inte awesome någonstans.

Jag saknar mina föräldrar, men jag hatar dom också.

Jag försöker ta tag i det här men får ingen respons.

Skit samma.

Bara, skit samma.

Jag bryr mig inte längre!

(Men jag dör nog lite på insidan för varje dag som går.)

 
 
Erica

Erica

4 juni 2010 16:51

JAG SAKNAR DIG!
Jag saknar när du berättar massa skvaller för mig.
En vacker dag i sommar lovar jag dig att ta dig med på en utflykt! En riktigt jävla cool utflykt! För det är vad du förtjänar och det går ju inte att åka på ocoola utflykter när man är så cool som du är hjärtat!

http://stylebyerica.blogg.se

 
Ingen bild

Jeanette

4 juni 2010 16:53

Det är en väldigt fin linje mellan kärlek och hat. Ibland kan man känna både och, samtidigt. Men de älskar dig, vi älskar dig och jag tänker på dig VARJE dag. Önskar du kunde komma hit coh låta oss ta hand om dig lite. Bada lite bubbelbad i jacuzzin, äta lite hemlagad mat, gosa med Selma, dricka kaffe på altanen och bli peppad inför framtiden. Diskuttera val i livet utan några pekpinnar. Erbjuda mina råd och tankar om du vill ha dem. Vi finna alldeles precis här och vi älskar dig precis som du är...

 
Ingen bild

Jossan

19 juni 2010 01:35

Anna. Det som du skriver gör mig riktigt ledsen att se att du är så ledsen. Jag vet hur det är att ingen ser en hur dåligt man mår inuti. Men jag finns här om du vill prata :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna Thorell - 7 augusti 2010 23:35


Klicka på bilden för en bättre blogg! Denna blogg är nu officiellt nedlagd.      ...

Av Anna Thorell - 7 augusti 2010 22:15

min blogg suger. Mitt liv äger.

Av Anna Thorell - 2 augusti 2010 00:49

Jag tog steget! Jag samlade mod och ringde ett samtal till mina föräldrar. Det var inte det lättaste och det tog ett tag att samla sig. Men nu har jag gjort det. Och jag kände att jag fick en sjukt fin dialog med min fars voice mail. ehm.. ...

Av Anna Thorell - 24 juli 2010 13:56


   I lose my wayAnd it's not too long before you point it outI cannot cryBecause I know that's weakness in your eyesI'm forced to fakeA smile, a laugh everyday of my lifeMy heart can't possibly breakWhen it wasn't even whole to start withBecause o...

Av Anna Thorell - 24 juli 2010 13:53

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards